Hope, Dallas, Fort Worth - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Theo en Marquerita Akkermans - WaarBenJij.nu Hope, Dallas, Fort Worth - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Theo en Marquerita Akkermans - WaarBenJij.nu

Hope, Dallas, Fort Worth

Door: Marquerita

Blijf op de hoogte en volg Theo en Marquerita

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Dallas

21-07-2015

Onderweg naar Arlington. In Hope bezoeken we het geboortehuis van
President William Jefferson Clinton. Aan het eind van de dag komen we aan in ons hotel in Arlington. We eten iets en gaan snel

22-07-2015

Dallas Daar doen we de JFK tour. Het blijkt, dat we alleen in de bus zitten, dus we krijgen een privé tour. We stoppen bij een kudde bronzen stieren, Lee Lee Harvey Oswald's huis/kamer waar hij woonde, ten tijde van de moord op JF Kennedy. Na de tour naar het gebouw waaruit Lee Harvey Oswald heeft geschoten, Klyde Warren Park, naar Reunion Tower met uitzicht over de stad.
Onderweg terug naar het hotel op zoek naar de shopping mall. Theo heeft regelmatig ruzie met Eva van TomTom. Zij stuurt hem regelmatig de verkeerde kant uit. (zegt hij). Ben benieuwd of ze Nederland nog gaat halen. Theo dreigt haar het raam uit te gooien. Na een half uur langer gereden te hebben, dan nodig, kijken we rond in het winkelcentrum en dan terug naar het hotel.

23-07-2015

Fort Worth, - StockYards: hier wordt elke dag 2 x een cattle ride gehouden. Dan rijden cowboys met Longhorns door de straat. We zijn vroeg, dus kijken wat rond. Carmen heeft een cowboyhoed gekocht. Staat erg leuk.
Cultural District in Fort Worth: daar kijken we naar een training van Cutting Horse. Het is de bedoeling, dat een kalf wordt gescheiden van de rest van de kudde. De ruiter doet niets, het paard doet het werk. In downtown is gratis vervoer: Molly The Trolley, In The Cheesecake Factory eten we allemaal een heerlijke cheesecake. Ik denk, dat we wel 2 pakjes boter naar binnen heb gewerkt aan calorieën We bezoek de watergarden en gaan dan langzaam terug naar het hotel.

• 24 Juli 2015 - 06:14

Marianne:

Weer een druk programma! Blijf genieten en dat doen wij ook op afstand met jullie verslagen!
    Groetjes van ons allemaal

• 24 Juli 2015 - 16:10

C&C:

Leuk! Jammer dat de foto's niet kunnen worden geladen :-(

• 24 Juli 2015 - 17:32

Bart:

Gewoon een paar kaarten kopen en op de ouderwetse manier navigeren. Weg met " Eva " zo heb je er niks aan.
    Ik weet het ook altijd beter, zal wel een familie trekje zijn!!

• 25 Juli 2015 - 19:04

Noteer En Wil:

Nou, rijden met kaart, wordt Marquerita misschien uit de auto gegooid!!!